آموزش نرم افزار حسابداری زعفران

تجهیزات فروشگاهی اهواز

آموزش نرم افزار حسابداری زعفران

نرم افزار رستورانی و فست فود زعفران

آموزش نرم افزار حسابداری زعفران ٬ امروزه نرم افزارهای حسابداری یک اصل مهم در هر کسب و کاری محسوب میشوند٬ شیوه محاسبات چرتکه و سنتی جای خود را با تکنولوژی و متد های روز دنیا عوض کرده اند.

در کسب و کارهایی از قبیل فست فود٬ رستوران ها و بیرون بر ها با توجه به تنوع نوع کالا و مواد مصرف شده نسبت به کالا محاسبه دقیق سود از هر یک از محصولات در روش سنتی به سختی قابل محاسبات است.

به عنوان مثال وقتی با نرم افزار حسابداری رستورانی و فست فود کار میکنید میتوانید قیمت خرید خیارشور٬ گوجه٬ نان باگت و… را وارد کنید

برای هر ساندویش مقدار میانگین مصرف خیارشور٬ گوجه و… را وارد میکنید و در نهایت هر بار که یک ساندویچ به فروش میرسانید سیستم به صورت اتوماتیک سود شما را محاسبه میکند و همچنین حساب کتاب صندوق پول شما را دارد که دقیق چقدر امشب فروش داشته اید و باید مبلغ درون صندوق چقدر باشد.

ما در اینجا چند آموزش ویدیویی برای نرم افزار حسابداری زعفران قرار داده ایم که میتوانید مشاهده کنید و یا هر سوالی داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

نقل قول:

آموزش کار بار نرم افزار انی دسک Aney Desk را

در ادامه مطلب مشاهده کنید:   ادامه مطلب>>

 

نرم افزار رستوران زعفران قوی ترین و کامل ترین نرم افزار مدیریت و حسابداری در رستوران، فست فود، آشپزخانه، کافی شاپ، سفره خانه، بستنی فروشی، اغذیه سرا و … مورد استفاده قرار می گیرد.

با توجه به امکانات کاملی که از لحاظ :

حسابداری

انبار گردانی

و اتوماسیون

در نرم افزار زعفران وجود دارد.

پاسخگوی تمام نیازهای رستوران ها، فست فودها و کافی شاپ ها است.

 

 

 مرحله اول شروع به کار و تنظیم نرم افزار

 

مرحله دوم ثبت غذا

مرحله سوم فروش به مشتری

مرحله چهارم تعریف میز و مشترک

آموزش نرم افزار حسابداری زعفران

مرحله پنجم گزارشات

آموزش نرم افزار حسابداری زعفران

مرحله ششم تولید

آموزش نرم افزار حسابداری زعفران
admin
ارسال دیدگاه